Ben diamond baby aldım çift taraflı,puseti ayrıca aldım.Kış bebeği olacak 6 aylıkken falan anca kullanmaya başlarız.Ayrıca şöyle düşünüyorum travel sistem almayın diyo herkes ama bence Bebek için en konforlu olanı travel sistem.Diğerleri anneye kolaylık,hep gördüklerim de çocuklar çok rahatsız duruyor