Kokoshbaby çok haklısınız herkes kendince bişeyleri yorumlayıp yazıyor. Ama verdiğiniz bilgiler benim için önemliydi çok teşekkür ederim🙏 Size son bir soru sorabilir miyim? Egede doğumdan sonra kum torbası koyuyolar mı karına? Karnın toparlanması için çoğu hastane yapıyormuş merak ettim. Benim ikiz gebelik olduğu için koca göbek kalmasın derdim şimdiden :)