Nurmelisakaynak mrb ben kullandım meryem Ana otunu. Sancim başladı eşimi çağırdım eşim gelince suya koydum bildiğim tüm duaları okudum 1 2 yudum suyundan içtim agzini kapattım anneme verdim ben doğumdan çıkınca sudan cikar dedim. Suya koyduktan sonra açılmaya başladı zaten ortalama suya koyduktan 1 buçuk saat sonra hastanedeydik. Ben içeri girdim alttan muayne oldum 10 dk sonra hemsire gel çatal à çık dedi doğum başladı dedi 3 4 ikinmada aldım oğlumu kucağıma. Tavsiyemdir kesin ama kesin tum kalbinizle inanarak yapın yer gök dua üstüne unutmayin