Naz1492 Benimde martin sonu insallah 2nci çocuk daha mı çok merak ediliyor bilemedim ilk yavrumda bu kadar merak edmemisdim:)
umena Naz1492 ilkinde çünkü ne olursa ilk heyecanı olacak ikincide diğer tadıda merak ediyor insan ondandır belki😂
denizarenmom umena sanirim evet😂 benim son regl 28 haziran aynidir iste ama bizim ki plansizdi baaya gec ogrendim😂