Dmrbs18 umena malesef 12 hafta 4 gunluguz kontorle gittiğimde daha net görünmuyor dedi iki hafta sonra belli olur dedi ama ben yinede tam 4 aylıkken gideceğim tam net olsun 😊 nasipse 31 Mart tahmini doğum tarihim
Minibebe umena 15+4 şuanda 12 haftada kiz dedi doktorum 13 haftada başka doktor erkek dedi yarın kontrolüm belli olur insAllah
Bebisinizz umena 17 haftalığız en geç şubatın sonu martın 2 si doğumum olcak inşallah daha cinsiyeti öğrenemedik açmıyor bacaklarını fakat doktor kemikyapısından kıza benzetti 🐣 sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza ❤️
umena Dmrbs18 bende heyecanlıyım ama acele etmek istemiyorum pozisyon uygun olmaz vs diye herhalde ekim bası gibi kontrole giderim en geç bende 12+0 ım tahmini doğum 4 nisan 🌺🫶
denizarenmom umena gunumuz ayniii benimde tahmini dogum 4 nisan ben cinsiyeti ogrendim hemde doktorum yuzde yuz dedi
Biannebibebe 26 mart tahmini doğumum 13+2 deyim bilerek gitmiyorum kesin söylemez diye haftaya gidicem 😂
Happy52 Şuan 15+0 haftlığız 🥰 ikili taramada yani 12 haftalıkken erkeğe benziyor dedi doktorumuz 13 haftalıkken tekrar gittim erkek dedi ama hazırlık yapma 15.16. Haftayı bekleyelim dedi. Nasipse haftaya tekrar gideceğim inşallah netleşir ☺️
Meed umena 12 Mart ama malesef öğrenemedim anca haftaya pazartesi inşallah 😍 ama ona da sıcak bakmadı doktorum ya göremezsem diye kestirip attı🥹🥹