Umut60 sizin sesinizi bende ilk zamanlarda düşünüyorum bende öyle bakan biriyim hata ben zaten beli olmaz belki özelde yapmam diyen biriydim ama sonradan yapılan davranışlar beni bu düşünceye kadar getirdi ki gerçekten ayrım var oldum ailede herşeyden önce dedim bi lafı direk kocama demesi ve eşim asla bana gelip demez birden sorması ve eşime sürekli orda yapacak demesi zoruma gidiyor ona diyene kadar bana desene veya kendin özelerden çıkmayan biri olsan yine hak verecem benim şuan tek isteme sebebim ayrım yapıldı için ve ilk doğum oldu için aşırı korktum için yoksa gerçekten dediniz gibi şans işi doktor hastane en yakınlarım çok güzel harcamalar yapıp memnun kalmadı doğumlar gerçekleştirdi ama bana yapılan haksızlık benim zoruma gidiyor sustum için daha çok ezilmem zoruma gidiyor rabim beni bu durumda bu kadar sıkıntıya sokan üzen göz yaşlarıma sebep olan kimsenin yanına bırakmasın yaşadıklarımı ben yaşadım şey ne kadar kötü olursa olsun asla kimseye anlatamayan biriyim ki burda artık dayanamayıp bu olay için patladım ama daha ne kadar sabrım dayanır bilmiyorum yapılanlara sanırım en son bende diğer gelinleri gibi artık dış çıkartacam çünkü öyle olan daha kıymetli bu devride. Bu arada benim için demediniz belki ama ben asla kimsenin lafı ile hareket etmem çok şükür bu olayı da en yakınıma dahi anlatmadım doğumumu sorana bilmiyorum Allah nasıl nasip ederse öyle olsun ama şehir hastanesi daha iyi diyorlar diyip duruyorum ama asla içten demiyorum sonradan denilmesin orası dedi burda yaptı eti diye durumları bu kadar iyiyken burda yaptı diye ki çok şükür evimde hürüm yerinde ki asla kimselere bahsetmem çünkü ne zaman desem evimde kırılmayan şey kalmaz en küçük şeyden eşimle bir birimize gereksiz tavır yaparız nazara çok müsaitiz bu açıdan 🤦🏼♀️ ki ama sesinizi yapanlarla dolu etrafım