Canim merhaba ben ilk dogumumu metro hastanesinde yaptım 2. Gebeligimi gokmen sukgen takip etti ama en son marsa da dogum yaptım Mehmet özen doktorun adı sezeryan oldum çok iyi ilgilendiler açıkçası özelde de aynı sezeryan veya normal doğum. Devlette de degisen pek birsey yok. Sadece birine para ödüyorsun diğerine para ödemiyorsun:)) ben memnun kaldım tavsiyemdir Mehmet hoca😊😁