gizemlianne12345 Kucukanne35 ha o zaman rahat gidebilirsiniz taş köprüden kalkıyor dolmuşları ama en eski cihazlar var orda matsanın eski cihazlarını götürmüşler doktorlar bile düzgün bişi göremiyor üsten muayene edip büyük hastaneye gel diyorlar ve orda hiç ilgilenme yok her hafta her hastaneden başka bi doktor geliyor oraya randevu da 2 doktoru varsa bilki tek 1 tanesi geliyor aralarında anlaşıyorlar 😅 ordan sa şehir hastenesine git daha iyi matsadan ben can beye muayene gitim zaman asıstanı kaç yaşındasın neden buraya geldin dedi imkanın varsa gelme sakın buraya dedi zamanında çocuk mu doğumhane bölümümü neydi orda çalışmış asla marsayı önermedi bana
gizemlianne12345 Arya10 işte bende tek bundan istiyorum normal doğum gözüküyor deri doktorum ondan o kadar vermek istemiyorum ama yapılan haksızlıktan dolayı özele gitmek istiyorum eşimden çıksa bu para asla gitmem ama ortak herkes onlara verilen yapılan bana neden yapılmıyor bide dediniz gibi gelip giden beli değil tek kalacaz istemsiz bundan korkuyorum kimisi çok bağırıyor doktorlar diyor aciline gitim bi kere suyu geldi birinin doktor hemen bağırdı çağırdı ama doktora nazaran yanındaki ebeler hemşireler iyidi doktor tek aşırı agrasifti ondan öyle birine denk gelirsem sinirden veya ağlamaktan doğuramam gibi hissediyorum 😅🤦🏼♀️
Kucukanne35 gizemlianne12345 benm de ilk dogumum ondan stresliyim şuan normal görünüyor benm de ama kötü bir davranış görürsem bende çok ağlarim gbi zaten stresliyim yeterince
gizemlianne12345 Arya10 hayır devler lazer kulanmıyor normal dikim yapıyor keşke yapsalar ama imkanları var çünkü
gizemlianne12345 Kucukanne35 yani ordan sa şehir hastanesi daha iyi ben psikolojik ve kaynanama olan sinirimden istemiyorum yoksa şehir daha iyi bide markaya giden kişiler belirli kişiler evine yakın oldu için giden ve genellikle Suriyeli dolu hem markaya hem şehire oturdun mevkiden tek dolmuş ile gidersin rahat dün şehir hastanesine randevu varmı diye baktım hep Ekim 5 de vardı varsa imkanın kadın doğumu ara hangi günler fiş ile muayen ediyor öğren erkenden git ben mecbur öyle kaynanam yüzünden yoksa Ekim 10 da doğumum gözüküyor
gizemlianne12345 Kucukanne35 şuan zaten psikolojik olarak iyi durumda olmadımız için iyi düşünemiyoruz ki ama nasıl bi mualeme işe karşılaşacaz bilemiyorum belki düşündümüzden daha iyi veya daha kötü oraya giden kişiler bunu göze alarak gidiyor ki ama eğer oraya gider öyle bişi ile karşılaşırsam ilk işim kötü mualeme yapanı şikayet etmek olur işim
Kucukanne35 gizemlianne12345 senin yerinde olsam bende inadimdan özelde yaparım haklısın o açıdan şehir hast. muayene yok bakiyorum şuan ay sonu var sadece Abdi diye bir doktor olmazsa bir arayıp sorayım dedgn gbi
Kucukanne35 gizemlianne12345 tabiki bende ederim hakkımız sonuçta onların meslegi bu kmseye kötü davranmaya hakları yok
gizemlianne12345 Kucukanne35 hem alın randevu yu bitmeden hemde dedim gibi arayıp öğrenip direk gidin en sağlıklısı öyle yoksa asla bakmıyorlar önceki oldunuz şehirde devlete kaydınız varmı
_sanslianne_ Kucukanne35 evet hep oraya gittim sadece iki defa özele gittim birde eşim orda çalışıyor arada tanıdıklarını falan rica ediyor kontrol olmak için sira alıyor oylelikle gittiğimde oluyor 182 ye sorunca bazen soyluyorlarmis ne zaman randevular açılacağını isterseniz bir sorun sürekli girip bakın ben öyle yapıyorum hergun bakıyorum 4 ten sonra ve gece 12 de özellikle
Kucukanne35 _sanslianne_ aradim hastaneyi doktorunuzdan rica ederseniz insiyatif ona kalmış sbah gelsenizde sıra alarak giremiyorsunuz dedi bna
_sanslianne_ Arya10 bir kaç tanıdığım yaptı normal ve sezaryen memnun kaldılar ilgileniyorlarmis bende orda yapacağım nasip olursa ki zaten en önemli şey iyi insana denk gelmek
_sanslianne_ gizemlianne12345 haklısınız sizin diğer gelinlerden eksiginiz ne ki şehire göndermeye çalışıyor diğer gelinlerin gibi bende özelde doguracam de
gizemlianne12345 _sanslianne_ ben en sın muayene gitim zaman ne yaptın diye sordu anlatım sorna neden oraya gitin ki dedi bende doktorum orda dedim ama sen orda doğum yapmayacaksın dedi şehirde yapacaksın dedi bi an şok oldum hayır ben orda yapmam dedim o niyeymiş dedi bende öyle orda yapmam dedim orda yapacaksın diyip konuyu kapatı bu konuşma dan 1 ay önce eltim son çocuğunu özelde yapmıştı aynı hastaneye gidiyoruz ilk çocuğunuda özelde yaptı 2. Yi bilmiyorum ama tek 3. Çocuğunu devlete yaptı yani 4 doğum gerçekleştirdi son doğumunda devlet üst üste hep getirdi için riskli gebeliğe yoladı yok doktor aşalıyor yok bilmem bakmıyor doktor yok orda diyip özele atı kendini kaynanamda bana biz onunki sıkıntılı diye özele götürdük dedi yani onun yüzünden gitimi ima eti ki benim ailem hep özelde doğum yapan kişiler ki ben eşimin ailesinin durumu oldu halde en uygun olanına gidiyorum diğer gelinleri akraba ben yabancıyım ve önle gibi dik başlı değilim diye onlar gibi sürekli para harcatmıyorum istekde bulunmuyorum diye sürekli beni farklı açıdan kullanma peşinde saolsun ama ben salak biri oldum için aşka laf söz etmem içime atarım bu konuşma olduktan sonra eşime direk demiş eşim asla başkasının lafı ile dolduruşa gelmez her muayene nerdeyse beraber gideriz ortağız diye diğer gelinleri hastane ücretini kaynanamdan falan alır ama eşim ben asla istemeyiz kaynanam nasıl demiş bilmiyorum ama direk konuşmamızı kaynanama demiş eşimde gelip bana sordu hastane için ne konuştunuz dedi nasıl yani dedim sonra şunu dedi bunu dedim dedi sen orda yapacaksın ama dedi ben şok oldum sadece sinirden sessizce ağladım salak gibi eşime veya kaynanama hesap sormam yerine bişi demedim dünde yine eşim hastaneye gidelim diyordu sonradan doğum yapacağım hastaneden randevü al dedi bende özele gitim yeri dedim hayır şehir dedi bende orda yapmam dedim oda şuan sıkışığız o kadar veremeyiz oraya dedi gün boyu sinirden sessizce salak gibi ağladım yine bişi demedim ağladım sıra eşim uyuyordu kaç kes ne oldu dedi söylemedim öyle sorma dedim sürekli ağlamama uyandı şimdi sorma dedim uyku sersemi sinirle bir birimize bişi deriz kavga çıkar diye sustum ama keşke susmadaydın eşim asla annesini dinleyen biri değil nasıl olduda bana öyle bişi dedi şaşırdım şaın doğru az durum sıkışık gibi ama 5 milyar gözlerine gelevek milyar değil kaynlwrım var okula giden birine günlük 100 veriliyor çocuk 50 günlük okul harçlığı yani ki liseeye gidiyor kaynanam deseniz hep kendisine hep kendisine olan biri daha yeni yüz kremi aldı 700 tl ye bilmem ne takviye tozu aldu 1500 yani onlar gözüne gelmiyor da benim doğum param mı geliyor eğer yine arar derse açık açık diyecem artık hani sıkışık diyorum ama öyle durum yok çok şükür var durumumuz hani sürekli mal alıp satımız için var diyorum ben hep iyimser baktım için ki çok şükür durumları gerçekten iyi dün o kadar kötü oldum ki post açmamak için kendimi zor tutum sinsi bi kaç akrabalarımda burdan beni bulmuş ondan isim değişikli yaptım ama yine buldular sanırım geri şuan bunları yazdım inşallah yüzsüzlük yapıp okuyup sağda solda konuşmazlar Çok uzun oldu hakkınızı helal edin post açamadım dedim ama açmış gibi yazdım o kadar doluyum ki asla kimseyede diyemiyorum kendi aileme asla eşimin tarafı için bişi demem etmem ki eşimin tarafında asla aileme demem ama oldum durum beni gerçekten fazlasıyla yıpratıyor ki bu sadece bi günlük olayım 2 yıl olacak evleneli eşim harici hayatım boyunca bu kadar şeye göz yumdumu asla hatırlamıyorum normalde hiç susmaz haksızlığa gelemeyen biriyim
gzdddd Eğer tercihiniz özel değilse en güvenilir Balcalı da yapabilirsiniz, yakın zamanda bir akrabam doğum yaptı ve çok memnun kalmış , şehir hastanesinden daha iyi olduğunu söylüyor
Momof1 gzdddd ben de balcalı ya gitmek istiyorum ama sıra alamıyorum😔 bir numara var nette arıyorum açan yok, mobil uygulamayı indirdim o da error veriyor. Nasıl randevu alınacağını bilen varsa söylesin lütfen 😫
Nurella2 Kucukanne35 marsa yi kesinlikle tavsiye etmem ben yuregir devlete gidiyorum perihan unal doktorum çok memnunum. Çok nazik ilgili bir bayan
Ayss01 gizemlianne12345 aynı bende senin gibiyim 😏 ama sonunda özel de yaptim dogumumu başıma gelmeyen kalmadi ama dedigimi de yaptim ,💪 Canım özel adana hastanesinde Muzaffer Şengül u tavsiye ederim çok iyi bi doktor. 2 ay önce doğurdum 3600 e doğurdum. Diğerlerine göre çok uygun. Bide ben acil olarak gittim ona rağmen bu fiyati aldi.
Kucukanne35 gizemlianne12345 kafanıza takmayın çok ağlayıp bebeğini de kendini de yıpratma herşey olacağına varır önemli olan sağlıkla kavuşmak üzmeyin kendinizi
_sanslianne_ gizemlianne12345 sesini cikarmadigin için seni bastırmaya çalışıyor bence kaynanan başka şekilde anlatmış eşine konuşmaları bana öyle geldi nedense ama bu zamanda gerçekten sesini çıkarmayan hep eziliyor bence fazla susma yeri geldi mi kendini savun ve istekleri söyle herkese eşit davranmalilar onlar geliniyse sende gelinisin doğumuna ne kadar var bilmiyorum ama biraz biraz köşeye atsa zaten birikir para kimseyi dinleme eşinle de güzel bir dille konuş istemediğini söyle b3nce
gizemlianne12345 Kucukanne35 şuan saat 4 de yarın içim randevu var mhrs de gördüm hemen almaya çalış istersen
_sanslianne_ Kucukanne35 Kucukanne35 genelde randevusu az olduğu zamanlarda sıra ile bakan doktor emin ceylan var onun dışında randevusu bakan olmadı dün randevuya geç kaldım doktor personel eşi olduğun için bakacağım yoksa bakmam demişti oylelikle ucuz yırttım sende sürekli kontrol et randevu almak için yapacak bisey yok malesef
_sanslianne_ Kucukanne35 şuan baktım mesela Cevdet Adıgüzel 6 ekime randevu var onu alabilirsiniz uyarsa size