Arya10 işte bende tek bundan istiyorum normal doğum gözüküyor deri doktorum ondan o kadar vermek istemiyorum ama yapılan haksızlıktan dolayı özele gitmek istiyorum eşimden çıksa bu para asla gitmem ama ortak herkes onlara verilen yapılan bana neden yapılmıyor bide dediniz gibi gelip giden beli değil tek kalacaz istemsiz bundan korkuyorum kimisi çok bağırıyor doktorlar diyor aciline gitim bi kere suyu geldi birinin doktor hemen bağırdı çağırdı ama doktora nazaran yanındaki ebeler hemşireler iyidi doktor tek aşırı agrasifti ondan öyle birine denk gelirsem sinirden veya ağlamaktan doğuramam gibi hissediyorum 😅🤦🏼♀️