Ravza11 çok güzel bir yumurtlama yakaladın avokado ye yarım her gün yiyemiyorsan öyle sadece ekşile tuzla sarımsakla çok güzel oluyor yarım yesen bile yeter folik asit kullan en uygunu bile olursa olur hiç fark etmiyor inşallah olur canım en son benimde böyle patlarken gebe kaldım şimdi 15+2 😍😍
Böyleydi benimde yumurtlama o zaman 🥰
