Skdinc nursomyurek Hiç kusmam bulantım olmadı, hepte tatlı yedim. Çin takvimi, rus takvimi, makas, bıçak oturma. Sağda olunca erkek vs. Herşey erkek gibi gösteriyordu. Çok şükür kızım olacak Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin herkese sonra bana. 💕💕
denizasigi nursomyurek hiç alakası yok canım tamamen tesadüf o işler.. ben 29. haftadayim en bastan beri hep tatlı şeyler canım çekti her gören oğlun olacak diyordu ama kızımız olacakmış Nasipse 💝 her hamile aynı belirtileri gosterecek diye bir kaide yok. içini ferah tut öyle şeylere kulak asma ağzı olan çok seviyor konuşmayı 🙂 Rabbim hayırlı evlat versin her şeyden önce 🥰
JaleTogrul nursomyurek Vallahi hamileligimin basindan beri haril haril tuzlu, eksi ne bulduysam yedim arada tatli aserdigimde oldu ama sonuc olarak iglum oluyor😁 ama benimde hamileligim cok rahat gecti, kusma bulanma 2 3 kere falan olmustur bu yuzden kaynanam bana senin oglun olacak demisti ama bence tesaduf.. hayirlisiyla gelain hepsi🙏
minik_koala_ve_annesi nursomyurek buna inanmiyorum hamileligimi bilmeden aci eksi tuzlu canim cok istiyordu tatli hic aklima gelmiyordu cinsiyetimiz erkekti benimde hic bulanti kusma tiksinme olmadi o haftalarda ama sonrasinda avakado ve yumurtadan tavuktan tiksindim yiyemiyorum simdi
Mrvkyr nursomyurek hiç bir doğruluğu yok bence ben tatlı dan tiksindim 8 aylık oldum hala yiyemiyorum ne tatlı ne tuzlu çekiyordu canım ama bebeğim erkek olacak .
[silindi] nursomyurek hamileliğimde Umami tatta bile bir şeylere aserdim. Kızım var ekşi tatlı tuzlu geç yani umami diyorum…