Mus_mutluu nursomyurek Benim hamileligimim basindan beri canim hep tuzlu acili eksi seyler istiyor ikiz hamileyim biri jiz biri erkek 😁 o tez yanlis bence
Miniktirtil Heeeeeepsi hurafe canım 😂 ben 5 ay kustum ve bu aylarda hep eksi yedim tatlı hiç aşermedim. Oğullarım olacak yani doktor cinsiyeti görene kafar hicbiseyden anlaşılmıyor bence
Momy_eyyuptalha nursomyurek bende şişe şişe turşu turşu suyu içiyordum oğlum oluyor bence hepsi hurafe 😂
Sare_benan nursomyurek Ayıma kadar ekşi şeyler yedim sonra çikolata krizlerine girdim 😂 tamamen bünye ile alakalı bence ☺️
Ebrarabla_06 nursomyurek ben herşeyi yiyorum tatlı tuzlu ne varsa yiyorum kızım olacak ama çoğunlukla tuzlu ekşi yedim
serosmom17 nursomyurek bende kişiden kişiye değişiyor kızımda ekşi yedim bulantı kusma vs olmadı 12 haftalık hamileyim doktor %70 erkek dedi çok bulantım ve kusmam oluyor başlarda tatlı meyveler canım çekiyordu artık tuzlu istiyor☺️
nursomyurek serosmom17 kişiden kişiye değişiyor şimdi sizlerin mesajlarını okuyunca daha iyi anladım☺️
elif233233 nursomyurek ilk gebeligimde tuzlu eksi yedim . Tatlıdan tiksindim kız 2. Gebeligim yine öyle yiyorum tatlı ama asermiyorum tuzlu eksi seyler istiyor canım bu da kız. Ben çok aşırı inanmamakla beraber boşa söylenmiş bir laf olduğunu düşünmüyorum
melikessuuu nursomyurek merhaba 10+6 yız☺️ bende de aynı belirtiler çok hafif bulantım var bazen canım tatlı istiyor bazen acı bazen tuzlu ve ekşi. Cinsiyeti öğrenince yazalım merak ettim 😂
Eluf nursomyurek ben ilk cocgum da çok kusyordum midem çok bulaniyordu tatlı çok yiyiyordum kizim oldu .şuan 6 haftalik hamileyim buda tam tersi tatlı sevmiyom tuzlu ve ekşi tavuk mangal sarı kola🥰
Elibo nursomyurek hıhı evet o çok bilmişlere söyle bebeğim erkek ve 7 ayımdayım hala ilaç kullanıyorum istifra için
zamaneannesi80 nursomyurek hamileliğimin başından beri ekşi şeyler yedim, zaten normalde de tatlıyla pek aram yoktur şuan 31. Haftadayım bazen tatlı pasta tarzı şeyler yiyesim geliyor. Oğlum olacak.. bende de hiç bulantı kusma yaşamadım