Zumraninannesi06 gebelikte sorun olmasa dahi doğduktan sonra hatta yetişkin olduktan sonra bile etkilerinin görüneceğini söylüyor doktorlar. Misal solunum yolu hastalıkları bronşit gibi bir hastalıkta ki her çocuk oluyor bunu daha zor atlatma, nefes darlığı, solunum bozuklukları. Kalpte sorun gibi. Doktorum söylediğinde araştırmıştım bende. İçniyorum ama çoğu arkadaşım içiyordu emzirirkende devam etmişti. Birinin çocuğu grip olsa bile hep hastanede yazık. Tabi içilmediğinde de bu riskler yok mu? Var. Ama içilmemesi daha iyi tabiki. En en en aza indirmek belkide. Hiç bir bebek çocuk hasta olmasın , sağlıklı doğumlar olsun