Ebruerim26 Benimde uygulamaya göre 35 ama sezeryan olcağı icin daha erken cok az kaldı hepimiz sağ sağlim gucağımıza alırız inşallah ❤️🌹🥰🤲🏻🤲🏻🤲🏻
ozgetoozge Ebruerim26 son 30🤩 bebegim 2 hafta ilerden gittiği icin sezeryan olabilir dedi doktorum. Öyle olursa tabi daha erken olacak heyecanla bekliyoruz👼🥰
bir_pasa_annesi Ebruerim26 eğer dokotr sezaryena 39 hafta demezse 29 Ekim’de olur doğum 😁29 Ekim’de tam 38 haftalık olacaZ