Sedaaa95 Ebruerim26 Önümüzdeki hafta salı günü belirleyeceğiz doktor 15 16 ya da 17 ekim birini seçeriz doğumun için dedi😊 çok az kaldı heyecanlıyım, korkuyorum çok tuhaf duygular içerisindeyim ☺
Asivemavi Ebruerim26 36+1günlüğüz şuan Dr perşembe günü konuşalım dogum için dedi bakalım o gün ne zaman olacak merakla bekliyorum
aslidbd Asivemavi günümüz aynı sizinle perşembe günü bizde tarihi netleştiricez. 5-8 ekim arasını seçin demişti bize
Asivemavi aslidbd sezeryan tarihi dimi bana ilk ekimin ilk haftası dedi sonra acaba normal mi sandı 17 Ekim dedi ki çok uzak tarih bence şimdi de perşembe günü netleşecek dediğiniz tarihlerde olur o zaman benimde hayırlısı sağlıkla gelsin bebişler 🙂