Ceylanguller zaman değişti, tıp gelişti sezaryen eskisi kadar zor değil. Süreç gayet güzel ilerliyor bir çok kişide. Normal doğumda da çok zor, ağrılı geçen olduğu gibi sezaryende de oluyor. Siz pişman değilseniz başka hiçbir şeyin önemi yok. Ben de pişman olacağımı düşünmüyorum ☺️