2prensesannesiiii Adet olmadım pazar günü gelen kanlı akıntıdan beri sizce ne olabilir? Adet sancısı gibi sancım da var Kanlı akıntı 27. Döngümde oldu
Ozgectndg 2prensesannesiiii çizgi görünüyor baya bende 6 gün kala öğrendim kan verdim 132 çıktı değerim 2 gün sonra 267 5 gün sonra 5347 dün 1100 sanıyordum değerimi bugün öğrendim ki 5000 küsür ve keseyi gördük haftaya kalp atışını duymaya gidicem inşallah
Kbramhmt 2prensesannesiiii benimde silik cikti dun kan verdim 69 cikti ama bi hafta sonra yine gel dediler yukselme var mi bakilcak insalllah kucagimiza almak nasip olur
Kbramhmt 2prensesannesiiii adet gunumuzde ayni seninle 😂 buyuk ihtimalle seninde 69 80 felan cikar hadi hayirlisi yol arkadasi oluruz bebislerle
Kbramhmt 2prensesannesiiii okadar degil ama kasiklarim benmde agriyor adetime de daha iki gun var rabbim hayırlısıyla buyutmeyi nasip etsin insalllah kalbini duymak nasip olur