Hilal3451sen herkesin vücudu farklı tepkiler veriyor, genetik değil, ikizinizle bile eşleşmeyen bi durum bu :)
Biz 35.haftadayız 4 kg aldım,
Oğlumuz şuan 2,5kg nun üstünde..
Doktorumuz şöyle bir yorum yapmıştı,
Bebek 2,5kg, eşi de 2 kg desek, vücuttaki yağ, su, göğüsteki süt bezleri vs en az 7-8 kg almış olmalıydın,
4 kg aldıysan bu bebek iyi olsa bile sen zayıflamışsın demek oluyor:))
Ama önemli hem anne hem bebek sağlıklı olsun, kiloyu hiç dert etmemek lazım🙏🏼