Cherry95 gelişimimiz önde kendi doktorum kontrol esnasında da söylemişti, gelişimi güzel detaylıda bir problem yaşayacağını düşünmüyorum demişti. Hani kısa süreli bakılmış olsa da hastane herşeye normal diye rapor tutar mı. Benim o raporla işlem yapabilme hakkım var kendini riske atar mı doktor ve hastane. Hani normaldi bak böyleymiş deme hakkı doğuyor bana bence riske atmaz böyle rahatlatmaya çalışıyorum kendimi. Sizce? Umarım hiçbir sağlık sorunumuz olmaz ne benim nede diğer meleklerimizin 🤲🏻♥️