tugce0909 canım haftan geçmediyse bence girmelisin. Ben de 23. haftamda gireceğim. Özel takipki doktorum, eğitim aldığım ebem, sağlık ocağındaki hemşire hepsinin dediği en kıymetli kontrolün bu olduğu. Diğer şeyleri ikinci sırada bunu ilk sırada düşün dediler. Giren arkadaşlarımda çok keyifli geçtiğini bebeklerinin her yerini görebildiklerini söyledi.
Biraz tuzlu fiyatı ama değer ♥️