elifgenc fatmaa37demi5 😄pozisyon aldıysa doğumu başlatmak için göğüs ucu masajı yapabilirsiniz belki, göğüs pompasıyla 😄
Oznurozdemir fatmaa37demi5 38+1 olduk Kızçemle. Geçen haftadan beri sırt bel ağrısı ara ara kasılmalar nst de hafif sancı haricinde hiçbir şey yok. Sanki doğmayacak gibi geliyor çok stres oldum 🙄
Oznurozdemir fatmaa37demi5 her tuvalete gidişte iç çamaşırıma bakıyorum nişan vs gelmiş mi diye yokkk hayal kırıklığı. Bu son zamanlar sahiden geçmiyormuş hiç
mavisssss16 enakcs Kanalda olmasada en azından azda olsa açılma var zaten doğum anında kanala inen bebeklerde var sancıdan dolayı yada suni sancıdan 😀
fatmaa37demi5 Oznurozdemir beni anlattınız her defasında mutlaka bakıyorum ama yok. Elbet dogurucaz bizde 😅
mavisssss16 enakcs Anladım canım benimde bugün başladı bebek kasıyor ve adet ağrım oluyor rahimde 15 20 dakkada 1 geliyor bazen 10 dakikaya düşüyor şuan yatınca daha bi uzadı ağrı süresi 1 dakikayı gördüm en son hayırlısı 🤲
enakcs mavisssss16 böyle olunca yalancı mı değil mi anlamak için ayakta iseniz yatın yatıyor iseniz kalkın yürüyün biraz rahatlama ve azalma oluyorsa yalancıdır ben böyle yapıyorum bir süre sonra geçiyor doğum sancısı olmadığını anlıyorum
Aloneanqel fatmaa37demi5 daha 29 gün var. Hayırlısıyla bende tekli sayıları görmek için sabırsızlanıyorum. Pelvis kemiği ağrısından uyuyamıyorum bile artık 🥲 bir de arkadaşından sürekli koşturan minnoş bir kızım olunca , dayanılmaz bir acı oluyor 🥲
mavisssss16 enakcs Değil canım 5 dakkada 1 e indi zor dayanıyorum duşa giricem şimdi hemen sonra hastaneye
mavisssss16 enakcs Hiç rahatlama yok geziyorum olmuyor yatıyorum olmuyor zıplatıyor resmen Allah herkese kolaylık versin 🤲
fatmaa37demi5 masalimsii sizinde çok az kalmış❤ yalanci sancı uykumdan uyandırdı beni de yine bi bakiyim dedim buralara😅
enakcs mavisssss16 ay hadi hayırlı doğumlar inşallah bizide haberdar et Allah bi avazda kurtarsın inşallah ❤️