fatmaa37demi5 99 da iken yapmamıştım bende son 9 kalmışken yapayım dedim😅 Yalancı sancılar, artan bel ve sırt ağrısı dışında hiçbir belirti olmayan 38+5 bir kız bebe annesi var😬 Sizlerde durum nasıl ne kadar kaldi var mı bi belirti?
enakcs fatmaa37demi5 aynı şeyler bende de var artı bide üç gündür baş dönmesi mide bulanması var en son doktor yumuşaklık ve 1 cm açıklık demişti bekliyorum gelsin diye 🫠
Huriye1996 fatmaa37demi5 35den selam. Bu hafta sonu hastane cantamizi hazirlicaz biraz heyecanlıyız 🤗
Ysmndnz fatmaa37demi5 benimde 38 de başladı sancılar gece uykulari bitti Yarın 40 hafta tamamlanıyor fenalardayim son 5 gündür çok şiddetli sancılar çekiyorum
mavisssss16 enakcs açıklık olurken sancılarınız nasıldı hissettinizmi adet ağrısı gibimi bebeğiniz kanaldamı?
Kerimedemir Son 99 dayım umarım son 9 yazacağım gün bı an önce gelir kızıma kavuşurum. Sizinde sağ salim kavuşmanız dileğiyle 🐣😇
mavisssss16 39+3 oldum bugün sabahtan beri 15 20 dakikada gelen adet ağrılarım var 30 45 saniye arası süren perşembe kendi gelmezse suni ile doğumu başlatıcak doktor bugün ilk defa böyle kasılmalı ağrılar yaşıyorum sanırım kendi gelecek perşembeye kadar🤲 Az önce gelen sancım 10 dakkada 1 e düştü 1 dakika sürdü hadi hayırlısı inşallah kızlar hepimiz sağsalim doğuralım🤲 daha benim bebeğim kanalada girmemişti
fatmaa37demi5 mavisssss16 benim kızım da kanala girmedi. Yani en son cuma gitmistim girmemisti. Doktorum da 40 haftaya kadar bekleyelim yoksa suni verelim dedi sizin ki gibi. İnşallah kendileri gelir
enakcs mavisssss16 açıklık hissetmedim canım ama benim 33 ten beri sancım çıkıyor zaten yalancı sancı diyorlar belimden vuruyor kasıklarıma ve aynı zamanda karnım çok sert oluyor kasılıyor önceden 45 dk da bir gelirdi şimdi yarım saatte bir olduğu oluyor ama düzensiz benimkiler
enakcs mavisssss16 bebiş kanalda değil keşke inse hatta post açtım kanala girdiği nasıl anlaşılır diye benimki değil emin oldum 😂
fatmaa37demi5 Huriye1996 bende hep erken doğuracak gibi hissedip 33 de hazırladım ama gelen giden yok 😅
Huriye1996 fatmaa37demi5 olsun ya 40a kadar yolu var. Bende 34de nst girdim bisey cikmadi daha bakalim 36 da ne olcak 🤗
mavisssss16 enakcs Anladım canım benimde bugün başladı bebek kasıyor ve adet ağrım oluyor rahimde 15 20 dakkada 1 geliyor bazen 10 dakikaya düşüyor şuan yatınca daha bi uzadı ağrı süresi 1 dakikayı gördüm en son hayırlısı 🤲
mavisssss16 enakcs Kanalda olmasada en azından azda olsa açılma var zaten doğum anında kanala inen bebeklerde var sancıdan dolayı yada suni sancıdan 😀