Stella_0 egemomss İnşallah bakalım 😊🙏 en azından haftası ileri kilosu boyu maşallahı var. Doktorum bunun bu durum için çok iyi bir avantaj olduğunu söyledi çok şükür 🥰🙏
Merve201119 egemomss genelde öyle oluyor gebeligim başlarında 12.ci haftayı atlatayım diye düşünüyorsun sonra bir 20 li haftalara gelsem sonra 30 u görsem derken bir bakmışsın bebek kucaginda🥰🙏🌷