Tubacngl rica ederim bizde yazılcaktık eşim çok sıkı takip ediyordu TOKİ başkanı televizyonda zaten açıklamasında demişti ben yinede internette baktım taksitler ne zaman baslıcak diye ordada aynısı yazıyor . Hatta asgari ücretle geçinen nasıl ödeme yapacak denildiğinde fazladan mesai yaparlarsa odeyebilirler şeklinde konuşmuş herkese çok rahat . Ama.kirada oturan ve birde çocuğu olan için zor . En azından taksitler eve geçince baslasydi yine bir şekilde odenirdi . Bide internette TOKİ şikayeti çok fazla var artışları çok fazla oluyormuş