Vazgecmekte çok haklısın eski tokiler gibi değil şartlari . Memur maaşına endeksli ayriyetten Ocak ve temmuzda iki kez zam . Ve ben normalde eve geçince taksit basliyo diye biliyodum ama öyle değilmiş direk hemen taksitler başlıyormuş . Hem kirada.oturup hemde.onun taksidini ödemek çok zor ve 2 sene sonra teslim ev o sürede hem tokiye hem kiraya zam geliyor . Dar gelirli için güya ama millet nasıl ödesin