Yildizayz Kızlar dört buçuk aylık hamileyim en başından beri eşki istiyor canım gece kalkıp turşu yiyorum🤭 (canım annelerim hakkınızı helal edin🙏)
Edabykl Yildizayz ilk 5 ay sadece tuzlu eksi yedim tatlidan nefret etmistim simdide tatlisiz duramiyorum 5.aydan sonra geceleri kalkip soğuk çikolatalı tatlilari yiyorum hala daha öyleyim 5 gun sonrada dogumum var 🙄😂
Vera09 Yildizayz beş altı ay tatlı yiyemedim ekşi tuzlu şeyler istedim hep. Son iki aydır tatlısız duramıyorum😂
Yildizayz Edabykl al bende de okadar tuzlu ve eşki yiyorum 😄 maşallah az kalmış rabbim bı avazda kurtarsın 🙏❤️
cerenimmo Edabykl benimde öyleydi ekşi şeyler istiyordum hep tatlıdan nefret ederdim bu aralar tatlıya sardım maalesef ki çokta aram yoktur😂 bebeğinizin cinsiyeti nedir acaba? Sağlıkla bir nefeste kolaylıkla doğumunuz geçer inşallah 🤲🏻🤲🏻🧿
cicekkk001 Hazır nar ekşisi 😂 12 haftalık olduk cinsiyet bilmiyorum 😂😂😂 bir de küçük salatalıklar var ya adını hatırlayamadım ondan 😂😂
Vildan53 cicekkk001 ekşi çekiyorsa canın kızdır benimde ilk aylarda hep ekşi çekti canım tatlıdan nefret ettim şuan 7 aylığz kızım olacak inşallah
mylittlebabym Hep tuzlu çekiyor. Hiç tatlı istemiyorum çikolata bile yiyesim gelmiyor oysa ne kadar severdim.
Anneada mylittlebabym kesinlikle bende oyleydim tatli lafini dahi duymak istekiyodum ama son bi iki haftadir duzeldi artik tatli da cekiyor canim arada 😂😂
Anneperi Yildizayz Bende nar ekşili turşulu şalgam suyu çiğ köfte yeşil zeytin tüketiyorum tatlı hiç sevmezdim şimdide canım istemiyor
Yildizayz Anladığım kadarıyla başlarda tuzlu eşki yemiş herkes sonradan tatlıya dönülmüş😄 ama ben hamile olmadan önceki hayatımda da tatliyla hiç aram yoktu bakalım 😄🧿😍