246123 şöyle söyleyeyim ben tüp bebekle hamile kaldım eve transferin ilk günü iğneyle başladım tuttuktan sonrada bir süre devam ettim. İlacı sürekli raporlu almam gerekiyordu. Ve benim gebeliğim başta riskli olduğu için merdiven inip çıkmamam gerekiyordu sürekli hastaneye gidemiyordum o yüzden doktoruma danışıp hapa geçtim.