10 haftaligim şuan . Gebeligimi ilk öğrendiğim günden beri yani 5. Haftadan beri kese arkasında kanama vardı ve düşük tekliken var dendi o zamndan beri kullanıyorum. Ağız yoluyla alınca baş dönmesi ve mide bulantısı yaptı doktorum fitil şeklinde kullan demişti . Fitil olarak alınca aşırı derece akıntı yapıyor ama.