Mry123 Fatma11temmuz bugün başladım 4+2 haftalığım. Oğlumdada gebeliğimi öğrenince doktorum yazmıştı. Leke falan gördüğümden değil yani
Kalbim59 Fatma11temmuz canım bendede aynı durum var bende iki gündür kullanıyorum şuan 3 gün ve kesildi bugun doktoruma gittim ve keseyi kalp atışlarını dinledik doktorum şöyle dedi istediğin kadar yat dinlen uzan eğer sağlıklı bir gebelik değilse düşer serumda taksak seni burdada yatırsak hapta içsen düşer dedi ve bugun 3 gün hala içiyorum sabah öğlen akşam şeklinde şuan yeni kesildi yerleşme kanaması olduğunu söyled sen kaç haftalıksın canım benim 6 haftalıkta başladı kanamam 8-9 Haftalık olana kadar sürebilir uzanma ağır kaldırma dedi utrasonda baktı kanama görmüyorum başka dedi
mrv_elvn_ Fatma11temmuz ben en başından beri kullanıyorum ilk dört hafta günde iki kere kullandım sonra doktor bir kere al dedi üç gün önce kanamam olunca tekrar ikiye çıkardık sanırım uzun süre kullanacağım ben
Keskin6363 Hamileliğimin başında kullanmıştım kişiden kişiye göre değişir ama benim 2 gün sonra kesmişti 😊
El123 Benmki kahverengı lekeydı 100 mg olandan her gece yatmadan 2 tane fıtıl olraj kullandım 6 gunde gectı ama ben cok hareketleydım ilk cocugmda hep dınledıgm ıcın 2 gunde keslmısti dınlenmenı tavsye ederm
El123 Fatma11temmuz canım benım aynı onlar ben ıcemuyorum afedersn kusuyoeum dıye vajınal kullan dedı ılk cocugumdada fıtıl olrak kullanfım yutunca cok mıdem bulanıyodu
Goktugc Bende sabah akşam kullanıyorum fitil şeklinde 9+3 deyim en başından beri kullanıyorum ara ara hayla kahverengi lekelenmelerim devam ediyor
mrv_elvn_ Goktugc fitil şekilinde kullanınca daha mı iyi oluyor sanki doktor bana en son gittiğimde fitil olarak kullan dedi hatırlamıyorum çünkü o gece sabaha kadar serum aldım çok uykusuzdum 😒🥺
sultany ben 1 akşam kullnbıldım lekem geldi o yüzden gittim hastaneye 5 haftlıktı ertesi günde düşük yaptım.. nasip kısmet, rabbim herkesin gönlüne göre versin 🤲🏻🤲🏻
Sedaa29 Benim de lekelenmem olmuştu fitil olarak bi 10 gün kadar kullandım öyle geçti zamanla azalıyor zaten iki güne geçmezse korkma yine dr daha iyisini söyler tabi
Fatma11temmuz Kalbim59 4 haftaya girdim ben resgl günüm geldiği için olabilir dedi ama kese görünmedi daha o yüzden herseyde hazırlıklı olalım dedi cumartesi kese görmeye gitcez inşallah kalp atışına daha var ben çok erken öğrendim yA anlamam diyodum ama anlaşılıyormuş
Kalbim59 Kanama parça parça pıhtı şeklinde normal adet gibi gelmiyorsa korkma dedi olabilir dedi normal yani 100 tane hastan varsa 25 böyle olabiliyor sonrasında çok sağlıklı bebeklerini kucağına alıyor dedi
Fatma11temmuz Tosbik Kalbim59 benim bazen koyu ilk hasta olursun. Çözemedim ekmezsin yA bademde çok açık pembe allahtan yoğun değil
Ysfgl_3003 Fatma11temmuz evet ilk 3 ay sabah akşam içiyordum düşük tehlikesi vardı iğne de oluyorudum sonra iğneyi kesti hapı da günde bir defaya düşürdü aksatmqdnq ilaçlarımızı kullanmanızı tavsiye ederim