Denizaraf aynen cahil bişey görmemiş bedavaya yaptıklarını sanıyo hala devlet fazla fazla veriyo ne bedavası tabi ki ilgilenecek üstümüde örtecek insan gibide davranacak
Zaten olması gereken bu biz olamadığı için konuşuyoruz tepki veriyoruz hanımefendilik de bişey Yok aslında kendi ortalıgı karıştırdı herkes yaşadığı tecrübeyi anlattı
Hastaneden girdi kocalardan çıktı ben anlamadım bişey bence kendisi de hastanede çok acı cekmiş belli bu kadar memnun olmadığımız halde biz konuşmadık 😂😂😂😂