2802amine gebeliğimin ilk haftalarında özel hastanede kendi doktorum gece olmadığı için oraya yönlendirilmiştim
Kanamam vardı eşimi içeri almadılar içeri girdim 25 yaslarda genç bi çocuk doktor yada asistan bilemiyorum neyin var dedi kanamam var 8 Haftalık hamielyşm dedim tmm geç yat alttan muayene Edibe’m dedi keseyi gördün mü dedi evet kalp atışlarını da dinledim ultrason baksanız alarm muayeneyi pek önermiyorlar dedim ben allatn bakabiliyorum sadece dedi bende peki dedim arkadmı döndüm çıktım ilk ve son gidişimdi
Koridorda ellerinde serum kızlar dolasıyolar her odadan çığlık sesleri geliyo inanılmaz etkisinde kalmıştım çok kötüydü ama ben hiç devlet hastanesine gitmedim belki hep böyledir mesela arkadasım orda doğurdu çok memnun kaldı çok ilgili olduklarını söyledi bilemedim 🙄🙄