_almirasmom Nutelllaa 26 agustos gıttım 3 ekıme randevu verdı doktor sabırsızlanıyorum 17 haftalık olcam tekrardan baktıracagım cok gec verdı gıbıme gelıyo randevuyu :/
Hamaratpanda Nutelllaa bir de özel Yani gittiğim yer. Bi tahmin de olsa söyler diye ummuştum. Bunun dışında tavırları da hoşuma gitmedi. Her zaman gittiğim doktorumdu. 1 -1,5 ay sonra belli olur cinsiyet dedi 😒🤦🏻♀️
Nutelllaa Hamaratpanda AA ne kadar kotu ben özele giderken bile iyi doktor araştırması yapmıştım .özellikle cinsiyet için gittiğimden.keske biraz araştırıp gitseydin Parana yazık olmuş üzüldüm .devlette söyler 1,-1,5 aya zaten 💁
Hamaratpanda Nutelllaa dedim ya canım hep gittiğim bi doktordu memnundum normalde. Ama bu sefer bi tuhaftı. Aslında ben detaylı ultrasona kadar gitmeyi düşünmüyordum. Çalıştığım iÇin rapor almam gerekti ondan randevu aldım. Biraz da el mecbur gittim Yani. Bir de detaylıya kadar sabrederim diyordum bugün ısrar ettim söylemedi ya kadın ben de hırs oldu şimdi deli gibi merak ediyorum cinsiyeti 😂
Nutelllaa Hamaratpanda valla sizdeki sabirdan azcik bende olsaydı keşke .1 2 hafta zor duruyorum ilk bebeğim de değil oysaki .ama yaşadığım hisler o kadar aynı ki heyecan vs .inşallah öğreniriz bı an önce biraz önce de bana tahmin erkek dediler ilk defa 😄bende iyice meraklandim 🤭
Hamaratpanda Nutelllaa benim de ikinci olduğu iÇin biraz daha sakinim sanırım. Bir de başka sıkıntılarım vardı bunu düşünemedim. Ama şimdi çok heyecanlıyım 😂 bir kızım var bir kızım daha olsun istiyorum. Forumda hep kız dediler. 😍
Meed Nutelllaa öyle yapcam vallah hiiiiç dayanamam bir hafta daha fazla ne diye bekleyecekmişim benim çocum allahalla 🤣🤣🤣🤣♥️
Nutelllaa Hamaratpanda kızdan sonra erkek isterler genelde 🤭beimde bı oğlum var kız istiyorum 😄😄rabbim gonlumuzdekini versin inşallah 🙏🌼😁
Hamaratpanda Nutelllaa bi kızım var ve ilkinde erkek olsun çok istemiştim ama kız çocuğu o kadar farkli ki bambaşka yaa tabi erkek çocuğu olmadığı iÇin ben böyle düşünüyorum yoksa evladın her türlüsü tatlı. Kardeşi de ablasına bacı olsun arkadaş olsun istiyorum 😊