Bu kaçıncı postum bilmiyorum cinsiyetle ilgili .o kadar çok merak ediyorum ki 12 itibariyle 14+2 oluyoruz doktorum kız gibi dedi bende bacak arasını bı iki sn gördüm ve boştu .şimdi iyice meraklandim çünkü bı oğlum var ve kız annesi olmayı çok istiyorum önceliğim her zaman sağlık erkek olsa da üzülmem benim evladım …acaba özele gidip kesinleştirsem mı kızlar yada bı bahaneyle devlete tekrar mı gitsem 😆oğlumu 14+4 öğrendim ve değişmedi umarım bı da öyle kalır 😁