Dln_elmas benimde ilk doğum suni ile çok zor olmuştu ikinci kendi sancı gelsin diye bekledim ama 40+5 oldu perşembe suni verilecek yine korkuyorum gerçekten ikinci kolay demişsiniz inşallah benimde öyle olur kolay derken daha kısa sürede mi oldu benim hala açılmam yok o kadar hareket ediyorum bana mısın demiyor eskiden kalma 1 cm açıklık varmış hepsi bu 🥺