Mavidunyamm Anne88 ayyy aynıyız yaaaaaa 39+1 baş geliş kanala yakın ama girmiyor 😂 çatı muayenesi oldun mu
Anne88 Mavidunyamm Oldum canm bugün 1 cm açıklık var yumuşama bile yok ben anlamadım bı işten ama alt vajina kopuyor bende öyle bi ağrı oluyor 🤣
Melteeeemm Sema42 38+4 artık benimde her yerim ağrıyor doğsun istiyorum 😅 Annemde geldi keyfini bekliyoruz beyfendinin bakalım 🤔
Sema42 Anakralicee öyle mi peki kendi ağrını da getiriyor mu yani suni sancı da değil kesemezler nasıl oluyor ki
Usnac1995 38+3 1 cm ile 3 haftadır bekliyorum 😂 Ekimde zam gelecekmiş doğum ücretlerine, normal olcaksa bekliycem ama bir de sezeryana mecbur kalırsam üzülürüm hem beklemek istemiyorum 40 haftayı geçiyor Ekimde 😂😂
Sema42 Usnac1995 bizim burda muayene ücretine zam gelmiş bile doğuma henüz gelmemiş bakalım hayırlısı
Naz0123 Sema42 bende bekliyorum hala ilk dogumum 36 daha oldu bu da erken gelir diye bekledik ama gelen giden yok 38+4 uz.yalanci sancılar kasılmalar var bol bol.
Hatihati Sema42 39 hafta oldum 3 haftadır sancı çekiyorum 1 cm açıklık olmuş.Yoruldum artık birbirimize dua edelim.
Anne88 Mavidunyamm Sende açıklık varmı hiç açılma olunca da vajına ağrısı oluyormuş 1 cm var bende de ilerlemiyor işte bu sabahta mide bulantısıyla uyandım bakalım 🤔
aise_meryem Anne88 vajina agrisi bende de çok ama muayrne etmedi doktorum acilma var midir acaba 40 + 1 im