Yeniumutt Kivircikkuala Bat 25 idi ama şimdi adet oldum afedersiniz çamur şeklinde 😔 4 temmuzda kürtaj oldum 😔
menessare Bat 25 ama hiç bir belirti yok arada yumurtalıklarımı hissediyorum ağrı falan değil ama biz buradayız diyo sanki adet olucam sanırım göğüslerde falan bşsey yok :(