Yeniumutt Kivircikkuala Bende bu ay denedim ovulasyon yumurtlama gördüm dün test yaptım negatif çıktı 😔
Kivircikkuala E2: 15 Tsh: 1,92 Fsh:6,71 LH:2,63 Prolaktin:15,10 AMH:3,54 Hormonlarım bu şekilde kızlar
Deletedmom_13 Kivircikkuala benimde normal cikti kuzum, ama ovulasyon beni çok stres etmişti bıraktığım ay kalmıştım gun aşırı yaptım, bide yumurtlama akıntısı görüp 3 gün üst üste yapmıştım kafa boştu tabi testi bırakınca bide öle.dene
Kivircikkuala Deletedmom_13 stres olmuyorum ben artık üzerinden uzun zaman geçti ya sakinim önce eşim istemiyordu oda beni üzüyordu şimdi oda istiyo kafam rahat hormonlarım nasıl sence E2: 15 Tsh: 1,92 Fsh:6,71 LH:2,63 Prolaktin:15,10 AMH:3,54
Kivircikkuala Deletedmom_13 gayet iyi dedi oda kuzum ama bebiş olmadıkça kuşkulanıyor insna bana göre e2 çok düşük burda çok görüyorum 40-50-60 larda benim 15
Deletedmom_13 Kivircikkuala sıkıntı yok rahat ol zamanını bekliyor 🥰🥰🥰 düşün ki sıkıntısı olan kadınlar, bile bebeği oluyor yeterki nasip zaman denk.dussun
Yeniumutt Kivircikkuala Bat 25 idi ama şimdi adet oldum afedersiniz çamur şeklinde 😔 4 temmuzda kürtaj oldum 😔
Kivircikkuala Brglyksk_ biliyorum kuzum ne zaman diye sordum nedir demedim ki karıştırdın sanırım yorumu
Tamarix Deletedmom_13 benimde 28 görünüyor kasıklarım sağlı sollu sancılı ara ara vuruyor göğüsler şiş başka belirti yok
Zeynoom Kızlar ben 7 haziranda düşük yaptım çok zordu benim için hayırlısı bakalım bu ay planladık rabbim isteyen herkese nasip etsin