mommytobe_
RabiaVera
Kızlarr ben de şubat ilk haftası. Her ay maaşımdan kenara bir şeyler koyup alıyorum. Ben çok kalın şeyler tercih etmeyeceğim zıbın, patikli tayt, üstüne de patikli tulum giydireceğim. Zaten kundağı battaniyesi eldiven bere çorap olacak. Bizim binada altta yaşlı üstte çocuklu oturduğu için biz açmadan bile cayı cayır yanıyorduk. Ev sıcak olduğu için kalın şeylere yönelmiyorum :)