Aselkosunannesi el1fff evet ben de herşeyi denemiştim o marka çok iyi geliyor tele gerek bile kalmıyor fırçayla çıkıyor direk
[silindi] Papatyamm1 domestosun banyo için köpük spreyi var ben onu sıkıp 3 dakika bekletiyorum sonra su tutup geçiyorum ise yarıyor.
Sumiire Papatyamm1 ben süngere döküp ovuyorum yani öyle güc kuvvete gerek yok sürdüğün an tertemiz oluyo
mavipapatyaa Papatyamm1 bulaşık makinasi parlatıcı daha sonrasinda cam bezi ile silince hiç su lekesi bile kalmıyor
ldyarse Papatyamm1 Hiç uğraşmak istemiyorsan ovalamadan temizlemsin dersen rosmannda yeşil fısfıslı şişe var kireç çözücü olarak geçiyor mükemmel bir şey öneririm