Papatyamm1 offff bıktım duşa kabının camından ya bıde benımkı buğulu falan degıl dırek düz cam 😔
Evde yardım edenim yok kendım yapmaya çalışıyorum herseyı bu ay ıyı degıldım temızlıgımı yapıyordum ama gel gıt üşendim duşa kabini hemen kap katı kireç olmuş 😭
Dün halledeyım dedım çamaşır deterjanını sıcak suda erıtıp onla sıldım ama tam olmadı ama eskıye nazaran ıyı oldu .
Sanki orayı düzgün temızlemeyınce ev pismiş gıbı gelıyor 😔
En iyisi kireç sökücü vallahı
Hamıle olmadan önce onla yapıyordum çok ıyı oluyordu 😊