Kaderyas0327 merhaba bildiğim kadarıyla herşey yolunda ise 36 ve sonrasında nst bağlanıyorsun
Bebeğin hareketi kalp atışı ve annenin ağrıları kontrol ediliyor kağıdın alt kısmı anne ağrısını kağıdın üst kısmı bebeğin hareketlerini gösteren çizgileri içeriyor
Bazen Bebek oynamıyor o zaman seni tekrar nst alıyorlar ve çikolata / su gibi şeyleri tüketmeni önerebiliyorlar