Duygumert Özele gidiyordun zannedersem devlete git 4’lü test için gün verirler daha net olur . Ona gore yol izlerler açıklama felan yapıyorlar en azından . Ne sacmalıktır ya insanı delirtip ortada bırakıyorlar resmen 😑 Düşük risk yani birde değer olarak fetal DNA yaptır yani amniyosentezi araştır birçok doktor evet desede geneli önermiyor ancak aldırmayan düşünüyorsan yaptırmayı tercih et . Gerçekten riski fazlaca olan bir test . Şahsen benimde öyle sorunlu yaptırmıyorum yani fetal DNA okadar parada vermeem suan maalesef . Uygunsa onu yaptır en azından yüzdekini yüksek gerçek test bu diğerleri yani 2 ve 4lü testler tanı testi zaten . Yani senin yaşın kg boyundan aynı insanların kaçta kaçı down sendromlu benek doğurmuş diye direk o şekilde sonuç veriyor .