Arkadaşlar bugün sabah doktorum ile konuştum ikili taramada ultrasonda herşey normaldi ama kan sonucunda doktor risk olduğunu söyledi risk içinde 280 de 1 dedi ya göbekten sıvı yada fetal DNA önerdi hiç bir bilgim yok çok üzgünüm şuan hangi testi yaptırmalıyım