OksijenliSu Mervestark Ben bişey yapmadım. Sadece çatı muayenesi olmaya gitmiştim ve onun gecesinde doğurmuştum. 😅😅😅😅😅 Şimdi ise 2.ye hamileyim. Bakalım o nasıl ve ne zaman gelecek.?
Kubranur11 Yigitkeriminannesi baya derken normal iliskiden fazlasi ne oldu canım ?… 3 haftadir hergun deniyoruz ama kizın gelmeye niyeti yok 🙂
Bebisinizz Mervestark ben bi influencer da görmüştüm 36 haftalıkken doğum yaptı hergün temizlik yapmış ve yerleri el beziyle kendisi dizlerinin üstünde silmiş bu bende çok işe yaradı yerleri el beziyle silin diyordu belki size de fikir olur 🐣
Yigitkeriminannesi Mervestark yani düz bir ilişki değil elle dille vs işte anla 😂 baya uyaran olunca muhtemelen kasıntılar doğumu tetikledi canım
Ozlem9458 Bizde 40+3 olduk. Hala doğmadı oğlum:( evi temizliyorum, yürüyüş yapıyorum, hurma yiyorum, cinsel ilişki deniyorum ama ne yaptıysam gelmedi inatçı oğlum 😆
Xxz Mervestark hafif adet sancım gibi çekilmeler ara ara varken dışarı çıktık gece ( hiç yürüyüş vs yapmamıştım ) o gece yürüyüş yaptım yokuş yukarı yuruycegin yerler seçtim ozellikle. Sabah uyandigimda 5 gibi ağrılarım çok artmıştı eşimi kaldirdim bugün dogurcak galiba dedim tabi o gün dogurdum
Mervestark Xxz ohh ne güzel ☺️ Kadınların vücudu harika resmen verilen sinyallerden anlamışsınız zaten 🥹
Damlaalyz Xxz bende çok yürüyüş yapmıyorum dogumunuz nasıl oldu zor muydu yürüyüş yapmazsan normal doğum zor olur diyorlar
Canimizannemizz Mervestark hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin rabbim inşallah . Hurma dene birde ise yarar inşallah 🙏
Merve0092 Mervestark devlette açıklığı kontrol ediyorlarmı ediyorlarsa kaçıncı haftadan sonra bi bilginiz var mı