ada1010 Kızlar yumurtlama çatlama olmuş mu yardımcı olabilir misiniz [https://imgyukle.com/f/2022/09/19/nGRXZy.jpg](https://)
teachermom8 ada1010 çatlama olması t cizgisinin aşırı koyu oldugu bir yumurtlama gunu olması gerekiyor diye biliyorum, gerçi ben tam yumurtlama görmeden hamile kaldım, sizin 19 Eylül’de attıgınız koyuluk kadardı son ilişkim. Sonra bi daha değerlendirememiştk
yanikkozaanne ada1010 bugün yumurtlama değerlendirin ama çatlamayi görene kadar teste devam tabi iliskiye de
arirangg ada1010 Bugün yumurtlama olmuş. Bu günden başlayarak 3 günü değerlendirin. Yarın da test yapın eğer yarın da böyle çıkarsa o zaman 4 günü değerlendirin
ada1010 yanikkozaanne çatlama olduğunu nasıl anlayacağım bilgi verir misiniz birde çatlama görene kadar her gün mü değerlendirmem gerekiyor çatlama gördüğümde kaç gün değerlendirmem gerekiyor
MorKelebek54 ada1010 evet kuuzm yunurtlaman var bugun kesinlikle 3 gun degerlendir bide bebek olursa eger tutarsa yani bebegin tutunmasina da yardimci olmasi icin bugun ile beraber 1 hafta avokado ye. Tadini bende pek begenmiyorum ama labne peynir ile ezip karistirinca enfes oluyo bide icine tuz karabiber koy cok iyi pluyo kizarmis ekmekle beraber kuzum
23kubra23 MorKelebek54 ben bugün ulrtasyona girdiğimde doktor yumurta oluşmuş ovilasyon dönemindesin dedi adet olmama bir hafta var yani benim dönemlerim adete 1 hafta kala sahanı yüksek olur
yanikkozaanne ada1010 t çizgisi c çizgisinden daha silik.cikmali çatlama yarın veya diğer gün olur zaten o günleri değerlendir
MorKelebek54 ada1010 bi iki gun daha devam et kuzum yarin da cift cizgi cikwrsa ertesi gunu de yap, ve mutlaka degerlendir iki gun yumurtlaman olursa
ada1010 MorKelebek54 bugünden itibaren çift çizgi çıkmayana kadar o günleri ilişkiyle değerlendirmeli miyim
MorKelebek54 ada1010 kuzum bugun cifti cizgi cikti ya bu gece degerlendir salı gunu ve çarşamba gunu de degerlendir ama sperm kalitesi acisindan carsamba gunu aksam vs degil de persembe sabahi iliskiye girsen daha iyi olur cunku zaten yumurta 3 en gec 4 gun yasiyo o yuzden mutlaka bugun yarin degerlendir carsamba degil persembe gunu sabah xegerlendir ve bana gore sabah iliski de daha cok şans oluyo xiye düşünüyorum tabiki bu benim oafamda olan bi mantik sonucta erkek uyaniyo ve spermler daha da güçleniyor bence cok mantikli buldugum icin bende bu sekilde degerlendiriyorum
emom07 2 gün ilişki oldu bugün çift çizgi çıktı bugünde yapmalı mıyız ? Yani sperm kalitesi nasıl olur . Yoksa 48 saat canlı olduğu için bugün ara verip yarın mı yapılmalı ?
MorKelebek54 23kubra23 evet biliyorum ki soyle bi durum daha var, bazi kadinlar ayda iki kere yumurtlama gorebilirler nesela adet bittikten 10 gun sonra yumurtlama görüp tedti yapmaya devam edip regliden 3 5 gun once de yumurtlama görebilir. Ve bu zamanda hanile kalanlar ikiz bebek olabiliyomus. Bende cok araştırdım baktim 1 yildir bu testleri kullaniyorum ki bende bir gebenin günlüğünden ogrendim bunları 😊😊😊
MorKelebek54 23kubra23 kesinlukle bi iki 3 gunu degerlendir eger test yapiyosqn devam et bi iki gun daha. Ki bence regline 7 gun varken yumurtlama goruyosan eger ikinci yumurtlamwyi da goruyo olabilirsin belli olmaz mutlaka degerlendir kuzum