egemomss Ben başlayayım; Asansöre binmekten aşırı tedirgin oluyorum ve binmiyorum. 😄 İkinci olarak da köpeklerden aşırı korkuyorum,görünce ne yapacağımı şaşırıyorum. Bu ikisi beni baya zorluyor. Sizinkiler neler var mi acaba benle aynı durumda olan.😄
EmineDefneGokce egemomss kurtlardan, örümceklerden, karıncalardan hatta küçük minik olan bütün hayvanlardan çok çok korkuyorum . Rüyama bile girdiği oluyor . Kabus diyebilirim rüyadan çok. Fotoğraflarına bile bakamam 😭
hilalhanim egemomss Hırsız ve hamamböceği 😂 Yatağımda yılan görsem korkmam, katille karşılaşsam korkmam ama bu ikisinden aşırı korkuyorum. 😂
egemomss OynakBalinaa Bunları eklemeyi unutmuşum,bende de var ama diğerleri kadar ciddi boyutta degil🥲
esmerella37 Koca kopekten korkmayan ben en ufak bi bocekten odüm kopuyor 😅😅😅 evet buna bende sasırıyorum nasıl oluyor ama eminn ol oluyor evde kedi besliyorum allahtan bocek fılan bırakmıyo gorurse 🤭🤭
OynakBalinaa hilalhanim Yatağımda yılan görsem korkmam, katille karşılaşsam korkmam ama bu ikisinden aşırı korkuyorum. 😳😳😳
fatmaa37demi5 egemomss böcek. Özellikle örümcek 😬 hani şu uzun bacaklı olanlar oluyor ya özellikle tavan da köşelerde görünce elim ayağım boşalıyor
Aaaysee egemomss Örümcek 😑köye geldiğim de her türlü böcek,akrep,yılan mevcut hatta akrep soktu yani bir gece ama Örümcek kadar korkup,tiksinmem
esmerella37 egemomss yok kopekten korkmam var bile kopegim ama tabi pitbul fılan ondan korkarım oda saldırır diye
Ranammmm egemomss odaların kapıları hep açık durur yaz kış, kışın bile soğuk olur kapat derler kesinlikle kapatmam kapılar kapalı olunca sıkılıyorum, nefes alamıyorum, içeri sanki biri girecek gibi hissediyorum 😢
esmerella37 Ranammmm bende tam tersi hayatta acık yatamam sureklı gozum kapıda oluyo brimi girecek bisey mi gelecek ayy hep kapalıdır eşim ac sıcak der asla acmammm uyaymıyorum. Derim. Biri bakıyo gibi oluyor