gursoyfatma CansuDemir Kolaylıkla doğurman dileğiyle🙏🏻🙏🏻 Çok güzel bilgilendirme yapmışsın çok teşekkür ederim:) dualarım seninle Allah yar ve yardımcınız olsun bütün bebek bekleyen annelerin🙏🏻
gursoyfatma BeyzZaA yok canım normal adetle gidiyor zaten. 3 ay sonra tekrar hamile kaldım. Tabi ultrasonla görmeden net bişey söylemekte doğru değil aslında. Herşeyin hayırlısı 🙃
Ba-mu gursoyfatma merhaba ben o haftalar idrar testi yaptım evde sonra iki gün sonra gittim doktora kese görülmedi bir hafta sonra tekrar gittim kese görüldü 10 gün sonra tekrar gittim kalp atışlarını dinledim şuan 7.3 olduk 🌷🌹🌼
Misskaynak gursoyfatma tam zamaninda dollendiyse gozukur haftaya canm bazen 7. Haftada bile olsan gec dollenme dolayisiyla anca gorebiliyorsun beta hcg onemli kan testin