gursoyfatma 35 haftadan selamlar. Öncelikle hayırlı olsun, sağsalim bir gebeliğiniz olsun güzelliklerle alın evladınızı kucağınıza.Çok seviniyorum yeni hamiş haberleri alınca forumda.Rabbim her isteyene nasip etsin.
Ben 5+ 3/4 gibi keseyi vajinal ultrasonla görmüştüm.
7+3 de kalp atışı vajinal ultrasonla duyuldu.
Sonra 9-11-16-21. Haftalarda gittim.
21. Haftadan sonra normalde 25-28 gidecektim (özel durumumdan her hafta gittim)
28-32-34 şeklinde gittim diğer kontrollere.
32 de ilk nst ye girdim.
Diğer kontrollerim, 36-37-38-39 şeklinde olacak.
Kese görülüp görülememesi, döllenmiş embriyonun rahime yerleştiği zamanla alakalı.
Örneğin benim hamileliğimin kanda gözükmesi, adetim 18 gün gecikince çıkmıştı. 10 gün geciktiğinde kan vermiştim ama negatifti sonuç.
Dolayısıyla 4. Haftada kese görebilenler varken, benim bebiş rahimde bir yere geç tutunduğu için bir hafta geç görmüş oldum.
Ancak bunlar çok da önemli değil.Önemli olan sağlıklı olmaları, gelişimlerinin normal seyretmesi ki bizde de o tarz bir sorun olmadı.Hatta 3 hafta önde gözüküyor kilo boy açısından.