Bebegimizolsun Cuma günü cinsiyeti öğrendik 15+4tü çok şükür miniğimizi gördük Beraber olduğumuz arkadaşlar sizler napıyorsunuz öğrendiniz mi ❤️
Eldgrn Bebegimizolsun hayırlı olsun canım çok sevindim bizde 17+5 olduk yarın görüş günü renkli gorucez kızçemi 🥰🥰
Safiyenurrr Bebegimizolsun yarin bende gidiyorum muayneye 15+2 oluyorum inşallah öğrenirim😍 senin de hayırlı uğurlu olsun inşallah🌸
gbdl2023 Bebegimizolsun cumartesi 15 haftalikken gittim 3 kere muayene oldum yürüdüm geldim 3 saat bekledik bacak bacak üstünde açmıyor nazlı kızım sanırım 🙈 kız dedi doktorum ama belki bi sonraki kontrolde erkek çıkar çok uygun pozisyon da değil dedi rahatını bozmadı bebeğim 3 saat uğraştık 🙈🫠
freuze Bebegimizolsun Maşallah sağlıkla gelsin prenses.🎉🎉🎉 Sizinle haftamız aynıydı. Biz de bugün 16+1 de oğlumuz olacağınız öğrendik.💙 Sağlıkla zamanında kavuşalım inşallah 🙏🙏🙏🙏
Bebegimizolsun freuze yaaa size de maşallah rabbim sağlıcakla Kucağımıza almayı nasip etsin ❤️ kız erkek farketmez ❤️
Minibebe Bebegimizolsun Saglikla Gelsin insAllah Prenses 15+4 benimde yarin gidecem muaneye İnsAllah ogrenirim bende
Bebegimizolsun Minibebe yaa çok teşekkür ederiz teyzesiii ❤️ Ayy inşallah sende öğrenirsin hemencecik ona göre seversin 🤭
Pnryprk Bugün ben de öğrendim 12+3 yüzde 90 kesin dedi kağıda yazdı ama akşamı bekliyorum bakmak için :)))
Deletedmom_51 Pnryprk %90 sa bekle derim canım benim de %90 kız dedi 12.haftada, 16.haftada kesin erkek dedi😂🤭
Asyabuse Bebegimizolsun yaaa sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻🙈🙈🙈 benim randevumda 14+6da perşembe inşallah bende görürüm 🙏🏻🙏🏻 önce sağlık kesinlikle ama bi kız bi erkek olsalar tadından yenmez benim ikizler 🙈🙈
Bebegimizolsun Asyabuse ayyyy maşallah ikiz mi bide allahım bağışlasın ❤️ hadi bakalım hakkımızda hayırlısı olsun kuzum inşallah öğrenirsin
gbdl2023 Bebegimizolsun valla o gün 3 paket meyve suyu 3 paket çikolata yedim 3 kere muayeneye girdim bana misin demedi 🙈🙈 baya nazlı yani 🙈
freuze Bebegimizolsun Amiin kesinlikle tek isteğim sağlıklı olmasıydı. Rabbim sağ salim zamanında kavuşutursun hepimizi inşallah 🙏🌿 Ben de çikolata yiyip gittim kontrole ama uyuyordu kontrol boyunca sıpa 😂 Neyse Allahtan görebildi doktorumuz cinsiyetini 💙
Pnryprk Bebegimizolsun kız :) ve bütün sülalem kız olsun diye dua ediyordu. Bizim ailedeki ilk kız torun olacak :)