Aybigesrky
32+4 bende 3 gündür aynı şeyi yaşıyorum.Sağa dön sırt ağrısı,sola dön sırt ağrısı.Sabaha karşı tuvalete git,klozette gözlerimi kapatırken aklıma gelen bebeğimi emzirmeye nasıl kalkıcam ya emzirirken uyursam falan filan.Bir de sıcak basması var.30 dan sonra zorlaştı sanki.Bugün kontrolüm vardı anlattım uyuyamıyorum belim sırtım falan doktor güldü ağırlaştın artık daha da beter olacaksın dedi.Kendisi tatlı ve açık sözlü biri😬😅
Sağlıklı bir şekilde gelsinler de bunlar çekilir şeyler olabildiğince pozitif bakmaya çalışıyorum 😊